همه چیز را یاد گرفته ام


دخـــــــــتـــــــــرکـــــــــ تـــــــنــــــــــهـــــــــــــــــا

هــــیــــس گــــوش کـــــن یـــــکــــی داره گــــریــــه مــــیــــکــــنــــه...

 

 

 

!همه چیز را یاد گرفتم

یاد گرفتم که چگونه بی صدا بگریم

یاد گرفتم که هق هق هایم را بالشم...بی صدا کنم

تو نگرانم نشو!!

همه چیز را یاد گرفتم!

یاد گرفتم چگونه با تو باشم بی انکه تو باشی!

یاد گرفته ام... نفس بکشم بدون تو...و به یاد تو!

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم!

تو نگرانم نشو!!

!همه چیز را یاد گرفته ام

!...یاد گرفتم که بی تو بخندم

یاد گرفته ام بی تو گریه کنم...و بدون شانه هایت...!

یاد گرفته ام...که دیگر عاشق نشوم به غیر تو!

یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم...

و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زدگی کنم!

اما هنوز یک چیز هست...که یاد نگرفته ام...

که چگونه......!

برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 12 اسفند 1393برچسب:,ساعت21:2توسط saha | |